بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتح‌الله زاده:از رئيس‌جمهور و وزير تشکر مي‌کنم

 باشگاه استقلال پس از سال‌ها با در اختيار داشتن مجموعه ورزشي مرغوبکار و احداث کمپ مرحوم حجازي اين بار موفق شد مجموعه ورزشي شهيد کشوري را هم در اختيار بگيرد و از همين رو علي فتح‌الله زاده رکورد‌دار در اختيار گرفتن اين مجموعه‌هاي ورزشي از طريق دولت براي يک باشگاه است.مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه آيا اين باشگاه موفق به گرفتن مجموعه شهيد کشوري از وزارت ورزش شده است يا خير گفت: بعد از جلسات طولاني مدتي که با وزير ورزش داشتم از او درخواست کردم که يک مجموعه ورزشي با امکانات خوب در اختيار ما قرار بگيرد و خوشبختانه وزير محترم ماهيگيري را به ما خوب ياد داد و با موافقت رئيس جمهور محترم طي 10 تا 15 روز آينده کار انتقال مجموعه ورزشي شهيد کشوري به باشگاه استقلال صورت مي‌پذيرد.وي تأکيد کرد: اميدوارم به برکت وجود نام مبارک شهيد کشوري استقلال دوباره اوج بگيرد و بتوانيم کارهايمفيدي را در اين مجموعه انجام دهيم.وي در پاسخ به اين سؤال که آيا کمپ استقلال را هم در اختيار داريد يا خير گفت: کمپ ناصر حجازي را هم در اختيار داريم و از آنجا نيز براي پيشرفت توسعه ورزش باشگاه استفاده خواهيم کرد. جا دارد از رئيس جمهور و وزارت ورزش و جوانان به خصوص محمد عباسي تشکر کنم که با اين انتقال موافقت کرد. اين کار بزرگ و کم نظير در مجموعه باشگاه استقلال ثبت خواهد شد و به عنوان عضو کوچکي از اين باشگاه از طرف اعضاي هيئت مديره و تمامي کادر فني و بازيکنان تشکر خواهم کرد.فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا با وزير در مورد مشکلات مالي صحبت کرديد يا خير گفت: با او صحبت کردم و قول دادند که تمام تلاش خود را انجام بدهند هر چند که فعلا از لحاظ مالي به مشکل برخورده‌ايم اما مطمئن هستم که اين موضوع به زودي مرتفع خواهد شد.مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه چه زماني اين مجموعه در اختيار اين باشگاه قرار مي‌گيرد گفت:ان‌شاء‌الله طي 10 الي 15 روز آينده کار انتقال اين مجموعه به باشگاه صورت مي‌پذيرد.

بزرگترین پیروزی:باید منتظر مصاحبه جدید و انتقادی واعظ آشتیانی باشیم.صحبتهای که ازحالا قابل پیش بینی می باشد و ابتدای آن حتما از کمک دولت به باشگاه ها شروع میشود و در میانه به قضیه خصوصی سازی سرخابی ها پرداخته میشود و در انتها از نگرفتن پایان کار کمپ ناصرحجازی به نام باشگاه استقلال ختم خواهد شد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 10 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,وزارت ورزش,امکانات سرخآبی ها,ورزشگاه کشوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com